?

Log in

ЗМІїні перДлини
 
[Most Recent Entries] [Calendar View] [Friends]

Below are the 20 most recent journal entries recorded in Пердли української журналістики's LiveJournal:

[ << Previous 20 ]
Thursday, July 13th, 2017
8:05 pm
[22he_travnya]
Sunday, January 8th, 2017
8:25 pm
[22he_travnya]
express.ua перекладає ґуґл-перекладачем з російської навіть новину про Україну
"Заканчиваться миром" у них - "закінчуватися світом"

Sunday, January 1st, 2017
5:21 pm
[22he_travnya]
strana.ua зробила Капліна речником БПП


Тоді як Сергій Каплін вийшов з БПП майже рік тому http://espreso.tv/news/2016/02/23/kaplin_vyyshov_z_frakciyi_bpp
Sunday, May 8th, 2016
5:23 pm
[22he_travnya]
Ветерана української публіцистики Віктора Каспрука зробили ... російським політологом
... з легкої руки 24tv.ua після чого це передрукували, на цю мить, 9ть видань https://www.google.ru/?gws_rd=ssl#newwindow=1&q="Російський+політолог+Віктор+Каспрук"

Saturday, January 23rd, 2016
11:37 pm
[22he_travnya]
Sunday, December 6th, 2015
10:35 pm
[22he_travnya]
Monday, October 19th, 2015
3:49 am
[22he_travnya]
Радіо Свобода плутає дату кримського "референдуму"
radiosvoboda.org чомусь вважає, що кримський псевдореферендум 16го березня 2014го відбувся в суботу 24го березня

Tuesday, September 8th, 2015
3:34 am
[22he_travnya]
Ukr.net переплутав Григоріянський і Юліянський календарі
Cьогодні https://www.ukr.net сповіщає що ми зараз маємо Різдво Пресвятої Богородиці



Це правда, от тільки у православних і греко-католиків це свято буде 21го вересня.

Оскільки раніше ніколи у сповіщенні про католицькі свята ukr.net помічений не був, то очевидно, що маємо пердлнедбалість редактора.
Monday, July 27th, 2015
7:58 pm
[22he_travnya]
Українському Форбсу (forbes.ua) що 19 ярдів доларів, що 19 ярдів гривень - один хєр
У сьогоднішній статті курченків Форбс стверрджує, що українська мережа заправок WOG отримує фантастичні мільярди доларів, хоча очевидно, що мались на увазі гривні

Saturday, July 18th, 2015
7:14 am
[22he_travnya]
Monday, June 15th, 2015
4:54 am
[22he_travnya]
Пропутінські "Вєсті" (vesti_ukr.com) занижують результат побратимів
"Вєсті" в сьогоднішній статті написали



... тоді як список КПУ на виборах Верховної Ради 26го жовтня 2014го за даними ЦВК здобув 3,88%.
Sunday, April 5th, 2015
12:01 am
[22he_travnya]
Sunday, March 15th, 2015
6:42 pm
[22he_travnya]
Анна Ковпак з podrobnosti.ua виключила Крим зі складу України
Анна Ковпак з podrobnosti.ua вважає, що коли Президент України каже про російські війська в Україні, то має на увазі лише ті війська, що на Донбасі

12:28 am
[22he_travnya]
В газеті "Сегодня" слабують на дислексію - у них Девід Геризон досі в McDonalds
14го березня 2015го "Сегодня" написали про http://en.wikipedia.org/wiki/David_Harrison_(basketball) наступне:



Це, очевидно, вони вичитали у цій статті від 13го березня 2015го (хоча джерело "Сегодня" не вказала!) http://sports.yahoo.com/news/from-mcdonald-s-all-american-to-mcdonald-s-worker--how-david-harrison-lost-his-way-after-the-nba-055853807.html

Проте сказано у тій статті наступне (читаємо останнє речення):
Harrison was at an Indianapolis-area McDonald's in August 2013 when his credit card was declined while trying to buy his then 4-year-old son, Dylan, a Happy Meal. The manager recognized him, gave him the meal for free and offered to help him get a job at McDonald's. Harrison said he took him up on the offer and was hired for the night shift at another McDonald's.

Harrison said he had a hard time working because customers would often want to talk after they recognized him – or they were just fascinated by his height. He left after two weeks
Thursday, March 12th, 2015
4:15 am
[22he_travnya]
Sunday, November 9th, 2014
4:16 pm
[22he_travnya]
Для української BBC що Китай, що Росія - один хєр
Сьогодні BBC написала, що газогін з Росії до Китаю піде "через західні регіони Росії", хоча через абзац уже правильно написали "через західні регіони Китаю"

Thursday, October 23rd, 2014
3:07 am
[22he_travnya]
Українські Новини (ukranews.com) не відрізняють партії Гриценка і Тігіпка (а Укрправда передруковує)
22го жовтня 2014го було оприлюднено соцопитування від "Софії" згідно якого



Тоді як "Українські Новини" результат "Сильної України" назвали результатом "Громадянської Позиції" (а низка сайтів, включно з Українською Правдою (pravda.com.ua), це передрукували)

Monday, October 13th, 2014
11:48 am
[22he_travnya]
Friday, October 3rd, 2014
4:55 pm
[22he_travnya]
Tuesday, August 19th, 2014
4:12 pm
[22he_travnya]
[ << Previous 20 ]
About LiveJournal.com